♥ Ya ALlah, Engkaulah Tuhanku, Tiada Tuhan melainkan Engkau.. Engkau mencipta-kanku, aku hamba-Mu dan ikrar pada-Mu semampuku... Aku berlindung kepada-Mu dari kejahatan apa yang aku perbuat, aku mengakui terhadap nikmat-Mu terhadapku dan aku mengakui atas dosaku, maka ampunilah aku, kerana sesungguhnya tidak ada yang dapat mengampuni dosa selain Engkau..amin ya Robb...♥

.::.Syukran!.::.

.::.JeMpuT SinGGaH.::.

.::.Peringatan Bersama.::.


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, December 14, 2012

MEMBONGKAR MISTERI DAJJAL


Bismillahirrahmanirrahim...

InshaAllah kembara transformasi minda kita akan  bermula di sini!

Buku pertama yang sangat aku sarankan buat semua  adalah buku kat bawah ni:


BUKU #1
MEMBONGKAR MISTERI DAJJAL
Penulis: Muhammad Nurani Maarif
Penerbit: Hijjaz Records Publishing
-----------------------------------------------------------


Mesti ada yang nak tau kenapa aku sangat sarankan buku ni?? sampaikan family, kawan2 bahkan anak didik pon aku suruh beli+bacanya... kalau nak tau kenapa, jom kita bedah buku ni serba sedikit...

sinopsis:

1# Membongkar siapa dajjal yang sebenar... Dajjal ni satu kaum kah? @ satu golongan kah? @ satu kerajaan kah ataupun memang benar-benar manusia yang Allah anugerahkan kebolehan istimewa?

2# Membongkar nama-nama lain bagi Dajjal yang ada antaranya kita selalu sebut-sebutkan

3# Membongkar zaman Dajjal dilahirkan

4# Membongkar keistimewaan yang Allah anugerahkan kepada Dajjal

5# Membangkar hadith-hadith sahih yang jarang dikupas berkenaan fitnah terbesar yang disebutkan oleh Nabi Muhammad S.A.W. iaitu Dajjal

6# Membongkar monumen-monumen tinggalan kerajaan pimpinan Dajjal

7# Membongkar di mana Dajjal sekarang

...dan banyak lagi info yang sangat penting untuk kita tahu berkenaan Dajjal kerana masa keluarnya adalah tersangat hampir... Oleh itu sangat penting untuk kita kenal MUSUH NO.1 kita ni secara TOTAL...

inshaAllah selepas beberapa siri bedah buku (sinopsis sharing) ni, aku akan mulakan perkongsian info terus daripada buku-buku ini... sedikit demi sedikit...

Oleh itu, sekali lagi ku ingin menyeru semua sahabat blogger sekalian....jom kita TRANSFORM MINDA!


4 comments:

.::.Jom Kuliah.::.

Merah: Surau An-Nur, Bandar Baru Bangi Koko : Masjid Jamek, Kajang Hijau: Surau Saujana Impian, Kajang