♥ Ya ALlah, Engkaulah Tuhanku, Tiada Tuhan melainkan Engkau.. Engkau mencipta-kanku, aku hamba-Mu dan ikrar pada-Mu semampuku... Aku berlindung kepada-Mu dari kejahatan apa yang aku perbuat, aku mengakui terhadap nikmat-Mu terhadapku dan aku mengakui atas dosaku, maka ampunilah aku, kerana sesungguhnya tidak ada yang dapat mengampuni dosa selain Engkau..amin ya Robb...♥

.::.Syukran!.::.

.::.JeMpuT SinGGaH.::.

.::.Peringatan Bersama.::.


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, December 12, 2012

JOM TRANSFORM MINDA!!!



Bismillahirrahmanirrahim....

Kaifahalukum sahabat-sahabat blogger semua? moga terpelihara iman n akhlak kita semua sehari-hari hendaknya...

Alhamdulillah, bersyukurku ke hadratNya sebab masih mampuku mencoret sepatah dua kata di lembaran maya CA ni...

Berkenaan tajuk artikel harini, iaitu JOM TRANSFORM MINDA... ianya tak lain adalah satu kempen untuk mengajak sahabat-sahabat yang dikasihi sekalian untuk melakukan transformasi pemikiran sejajar dengan era baru kini yang semakin padat dengan segala bentuk maklumat...

Amatlah penting untuk kita transform pemikiran kita kerana maklumat yang termuat dalam buku-buku yang berada di pasaran, bahkan lambakannya di internet terbukti (melalui kajian pengkaji-pengkaji konspirasi dunia) telah bercampur baur antara maklumat yang hak dan yang batil...

Ayuh kita tajamkan minda dengan banyakkan membaca buku-buku ilmiah daripada penulis-penulis yang jiwanya terang disinari cahaya Ilahi, yang telus dan amanah dalam menyampaikan ilmu... moga-moga kita dapat transform minda kita mengikut acuan Pencipta kita, Allah Rabbul`izzati...

Disini disenaraikan beberapa buah buku yang InshaAllah padanya transformasi minda kita akan bermula!


BUKU #1
MEMBONGKAR MISTERI DAJJAL
Penulis: Muhammad Nurani Maarif
Penerbit: Hijjaz Records Publishing
-----------------------------------------------------------


BUKU#2
FITNAH 2012 KONSPIRASI GALAKTIK
Penulis: Muhammad Nurani Maarif
Penerbit: Hijjaz Records Publishing
-----------------------------------------------------------


BUKU#3
ROTHSCHILD YAHUDI KEPERCAYAAN DAJJAL
Penulis: Ibnuyaacob
Penerbit: Moon Media Enterprise
-----------------------------------------------------------


BUKU#4
RAHSIA SIMBOL YAHUDI
Penulis: Ibnuyaacob
Penerbit: Moon Media Enterprise
-----------------------------------------------------------


BUKU#5
BIDAK-BIDAK DI PAPAN CATUR IBLIS 
(PAWNS IN THE GAME)
Penulis: William Guy Carr
Penerbit: Yayasan Islam Terengganu (YIT)
-----------------------------------------------------------


BUKU#6
ART OF DECEPTION
Penulis: Jerry D. Gray
Penerbit: PTS Islamika
-----------------------------------------------------------


BUKU#7
DAJJAL 'SUDAH' MUNCUL DARI KHURASAN
Penyusun: Abu Fatiah al-Adnani
Penerbit: Granada Mediatama
-----------------------------------------------------------





* InshaAllah daripada masa ke semasa aku akan kongsikan isi bagi setiap buku-buku di atas. Moga-moga dengan usaha kecil ini Transformasi Minda kita akan berjaya, InshaAllah...

5 comments:

  1. Assalamualaikum,

    Wah tujuh buku..membaca buku dulu menjadi hobi saya tapi bila ada internet, hobi ini sedikit terhakis..suka baca blog pulak..kena muhasabah diri ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. wa`alaikumsalam ya ukhti... o, yaka... jom2 try cari buku no 1 dalam list tu....inshaAllah buku tu akan buka minat membaca semula, trust me! saya mula2 baca buku tulisan penulis tu trus rasa susah nak letak buku tu....sbb nak tau ending dia (macam baca novel pula, hehe)

      Delete
  2. Assalammualaikum, salam kenal dari saya..artikelnya sangat berguna nih teman,7 buku yang sangat bagus itu, nanti saya cari. Terima kasih, bila ada waktu silahkan mampir di blog saya disiniindoneisa menunggu pertolongan Tuhan dan bisa juga kesini di artikel menarik tenang belanja kontemporer 2Madison terima kasih, wasalam. w.w

    ReplyDelete
  3. Waalaikumsalam....Syukran atas support....inshaAllah akan kunjung balas;)

    ReplyDelete
  4. Salam, boleh jualkan x buku Bidak2 Di papan catur iblis ?
    dah lama saya carikan

    ReplyDelete

.::.Jom Kuliah.::.

Merah: Surau An-Nur, Bandar Baru Bangi Koko : Masjid Jamek, Kajang Hijau: Surau Saujana Impian, Kajang