♥ Ya ALlah, Engkaulah Tuhanku, Tiada Tuhan melainkan Engkau.. Engkau mencipta-kanku, aku hamba-Mu dan ikrar pada-Mu semampuku... Aku berlindung kepada-Mu dari kejahatan apa yang aku perbuat, aku mengakui terhadap nikmat-Mu terhadapku dan aku mengakui atas dosaku, maka ampunilah aku, kerana sesungguhnya tidak ada yang dapat mengampuni dosa selain Engkau..amin ya Robb...♥

.::.Syukran!.::.

.::.JeMpuT SinGGaH.::.

.::.Peringatan Bersama.::.


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, October 22, 2012

BERITA TERGEMPAR! CARI SAMPAI JUMPA!


PERHATIAN!!!!
BERITA YANG AMAT2 PENTING UNTUK KITA SEMUA KETAHUI.....!!!!

buka komputer/laptop anda
pda "Local Disk (c) , THEN "Program Files"
THEN
"Microsoft Office"
THEN "Media"
THEN
"CAGCAT10"'
cari gambar no "J0285926" dan klik.
Anda akn jmpa gambar Lambang/
Bendera ZIONIS,ISRAEL.lngkap (sama dngan wrna aslinya) dngan lilin (sarana ibadah
mereka).
DELETE pic itu!!

Utk pngtahuan anda ,
gmbar trsbut ada di sluruh PC dan LAPTOP.
Sbarkan kpd smua saudara islam!! CARI smpai
JUMPA!!

3 comments:

  1. Kalo ade, ape jadi? Kalo delete, ape jadi? Mane dapat info ni?

    ReplyDelete
  2. sy dapat info ni dari sorang kawan FB... gambar tu menunjukkan lilin sembahyang yahudi,,,,kalo delete maksudnye kite SAY NO TO yahudi kafir laknatullah yang dah banyak lakukan kemungkaran di muka bumi ni...saya dah delete di laptop sy....alhamdulillah laptop ok je, xkan ada ape jadi...:)

    ReplyDelete
  3. This is my first time i visit here. I found so many entertaining stuff in your blog, especially its discussion. From the tons of comments on your articles, I guess I am not the only one having all the enjoyment here! Keep up the good work

    ReplyDelete

.::.Jom Kuliah.::.

Merah: Surau An-Nur, Bandar Baru Bangi Koko : Masjid Jamek, Kajang Hijau: Surau Saujana Impian, Kajang