♥ Ya ALlah, Engkaulah Tuhanku, Tiada Tuhan melainkan Engkau.. Engkau mencipta-kanku, aku hamba-Mu dan ikrar pada-Mu semampuku... Aku berlindung kepada-Mu dari kejahatan apa yang aku perbuat, aku mengakui terhadap nikmat-Mu terhadapku dan aku mengakui atas dosaku, maka ampunilah aku, kerana sesungguhnya tidak ada yang dapat mengampuni dosa selain Engkau..amin ya Robb...♥

.::.Syukran!.::.

.::.JeMpuT SinGGaH.::.

.::.Peringatan Bersama.::.


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, September 26, 2012

SUBHANALLAH..Kalimah 'ALLAH' pada ikan Toman

Assalamualaikum...
hebatnya Allah itu tiada tandingnya... tanda kebesarannya ada dimana2 boleh dilihat oleh semua insan... 2 hari yg lepas pukul 1.30 pg, sedang aku buat doh pizza (skrg dok buat bisness pizza...sape nak tempah boleh..hehe....) bersama isteriku (atulasca:) kami tgok tv3 cerita "Joran"... tibe2 tertangkap oleh mataku kalimah "ALLAH" pada kepala seekor ikan toman yg ditangkap oleh pengacara cerita tersebut.... betapa Allah itu ada dimana2... bersama kita kongsi2kan kehebatan YANG MAHA PENCIPTA ini...:)

1 comment:

  1. SUBHANALLAH....si penjoran pun xnampak kalimah tu sbnrnya sbb ia menghala ke jurugambar....

    ReplyDelete

.::.Jom Kuliah.::.

Merah: Surau An-Nur, Bandar Baru Bangi Koko : Masjid Jamek, Kajang Hijau: Surau Saujana Impian, Kajang