♥ Ya ALlah, Engkaulah Tuhanku, Tiada Tuhan melainkan Engkau.. Engkau mencipta-kanku, aku hamba-Mu dan ikrar pada-Mu semampuku... Aku berlindung kepada-Mu dari kejahatan apa yang aku perbuat, aku mengakui terhadap nikmat-Mu terhadapku dan aku mengakui atas dosaku, maka ampunilah aku, kerana sesungguhnya tidak ada yang dapat mengampuni dosa selain Engkau..amin ya Robb...♥

.::.Syukran!.::.

.::.JeMpuT SinGGaH.::.

.::.Peringatan Bersama.::.


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, May 20, 2012

PRODUK TERKINI SERBAMAKNENEK ONLINE SHOPPE


TUDUNG ATULASCA SAIZ XL

AL-QURAN 


JAM  QIBLAT (ANTI CLOCKWISE)
DVD PEMBELAJARAN BAHASA ARAB


CD KE-2 MAHER ZAIN


BIO DELIMA

~TEMUI PRODUK-PRODUK DI ATAS DE SERBAMAKNENEK ONLINE SHOPPE KAMI! ~

JEMPUT SINGGAH:)




4 comments:

  1. hahaha nice name.. serba mak nenek

    ReplyDelete
  2. Tudung tu kena iron tak? Tgh cari tudung awning yg x perlu diseterika..

    ReplyDelete
    Replies
    1. xperlu iron...lepas basuh terus sidai je...:)

      Delete

.::.Jom Kuliah.::.

Merah: Surau An-Nur, Bandar Baru Bangi Koko : Masjid Jamek, Kajang Hijau: Surau Saujana Impian, Kajang