♥ Ya ALlah, Engkaulah Tuhanku, Tiada Tuhan melainkan Engkau.. Engkau mencipta-kanku, aku hamba-Mu dan ikrar pada-Mu semampuku... Aku berlindung kepada-Mu dari kejahatan apa yang aku perbuat, aku mengakui terhadap nikmat-Mu terhadapku dan aku mengakui atas dosaku, maka ampunilah aku, kerana sesungguhnya tidak ada yang dapat mengampuni dosa selain Engkau..amin ya Robb...♥

.::.Syukran!.::.

.::.JeMpuT SinGGaH.::.

.::.Peringatan Bersama.::.


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, May 10, 2012

PAM SUSU ELEKTRIK SPECTRA3 UNTUK DIJUAL...




PAM SUSU UNTUK DIJUAL!!!!!!

JENAMA:  SPECTRA3
BUATAN: KOREA
FUNGSI: DUAL PUMP
PRELOVED ITEM...(BARU GUNA BEBERAPA KALI JE...)
WARANTI: MASIH ADA SAMPAI BULAN JULAI 2012
PERCUMA: BEG PAM SUSU JENAMA AUTUMNZ... (XPENAH GUNA LAGI PON...)
HARGA: RM350 (termasuk kos penghantaran)




SOLD TO
PN. WASILAH, TERENGGANU
Tq for shopping with us:)



No comments:

Post a Comment

.::.Jom Kuliah.::.

Merah: Surau An-Nur, Bandar Baru Bangi Koko : Masjid Jamek, Kajang Hijau: Surau Saujana Impian, Kajang