♥ Ya ALlah, Engkaulah Tuhanku, Tiada Tuhan melainkan Engkau.. Engkau mencipta-kanku, aku hamba-Mu dan ikrar pada-Mu semampuku... Aku berlindung kepada-Mu dari kejahatan apa yang aku perbuat, aku mengakui terhadap nikmat-Mu terhadapku dan aku mengakui atas dosaku, maka ampunilah aku, kerana sesungguhnya tidak ada yang dapat mengampuni dosa selain Engkau..amin ya Robb...♥

.::.Syukran!.::.

.::.JeMpuT SinGGaH.::.

.::.Peringatan Bersama.::.


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, April 23, 2012

.::. Allah Sentiasa Bersamamu.::.


~menghayati bait-bait lagu ini tika hati makin terasa kelamnya~

CAHAYA HATI

By:Opick
Alloh Engkau dekat
Penuh kasih sayang
Takkan pernah engkau biarkan
Hamba-Mu menangis

Karna kemurahan-Mu
Karena kasih sayang-Mu

Hanya bila diri-Mu
Ingin nyatakan cinta
Pada jiwa-jiwa
Yang rela dia kekasih-Mu

Kau yang slalu terjaga
yang memberi segala

Alloh Rohman, Alloh Rohim
Allohu Ya Ghofar Ya Nurul Qolbi
Alloh Rohman, Alloh Rohim
Allohu Ya Ghofar Ya Nurul Qolbi

Disetiap nafas disegala waktu
Semua bersujud memuji memuja asma-Mu

Kau yang slalu terjaga
Yang memberi segala...

Alloh Rohman, Alloh Rohim
Allohu Ya Ghofar Ya Nurul Qolbi
Alloh Rohman, Alloh Rohim
Allohu Ya Ghofar Ya Nurul Qolbi

Setiap makhluk bergantung pada-Mu
dan bersujud semesta untuk-Mu
Setiap wajah mendamba cinta-Mu cahya-Mu

Alloh Rohman, Alloh Rohim
Allohu Ya Ghofar Ya Nurul Qolbi
Alloh Rohman, Alloh Rohim
Allohu Ya Ghofar Ya Nurul Qolbi

Ya Alloh Ya Romah Ya Alloh 3x

~_~Allah.....

5 comments:

  1. Lagu opic semenya best...insafff...huhuhu.

    Koi suka lagu Rapuh by Opick.

    ReplyDelete
  2. CIK ANIS
    ~kan....sangat...huhu

    AMAWEK
    ~betul tu...lagu Rapuh mmg best! sangat menginsafkan....huhu

    ReplyDelete
  3. Lagu Opick yang saya suka lagu Obat Hati versi Jawa nye..dulu dia popular gak kat Malaysia, tapi sekarang dah senyap sikit..

    Kdg2 layan juga lagu Aghan, bersujud padaMu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. my hubby siap hapal yang versi jawa tu even orangnya bukan jawa...hehe...mmg best lagu tu....lagu afghan tu pun best....menyentuh hati video klip dia....

      Delete

.::.Jom Kuliah.::.

Merah: Surau An-Nur, Bandar Baru Bangi Koko : Masjid Jamek, Kajang Hijau: Surau Saujana Impian, Kajang