♥ Ya ALlah, Engkaulah Tuhanku, Tiada Tuhan melainkan Engkau.. Engkau mencipta-kanku, aku hamba-Mu dan ikrar pada-Mu semampuku... Aku berlindung kepada-Mu dari kejahatan apa yang aku perbuat, aku mengakui terhadap nikmat-Mu terhadapku dan aku mengakui atas dosaku, maka ampunilah aku, kerana sesungguhnya tidak ada yang dapat mengampuni dosa selain Engkau..amin ya Robb...♥

.::.Syukran!.::.

.::.JeMpuT SinGGaH.::.

.::.Peringatan Bersama.::.


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, October 3, 2010

~Nota Hati~

~Tuhan! pimpinlah langkahku yang makin longlai ini~

beratnya dosa...

berat terasa bahuku menggendong dosa berzaman ini...

masihkah ada sisa keampunanMu buatku?

masihkah ada hati-hati simpati yang dengan senyuman menunjukkan jalan?

atau hanya jelingan mata dan kata-kata hina yang layak dilemparkan padaku?

ohh Tuhan, walau seribu cercaan, hinaan yang hinggap padaku...

tidak mengapalah...

tidak mengapa...tidak mengapa...

aku sudah cukup Redho jika Engkau masih lagi sudi memandangku, memimpinku

kala yang lain menyisihkan~


atulasca,

03-10-10

Keningau, Sabah

3 comments:

  1. cukupkah sekadar memuji dan memuja sedangkan tidak kenal siapa yang kita puji....

    ReplyDelete
  2. InshaAllah sedang berusaha untuk kenali diri yang hina ni untuk lebih kenal Dia yang menciptakan~ doa2kanla ye moga2 sy dapat kenal Dia yang saya puji itu...

    ReplyDelete
  3. kalau dah tahu diri tu hina buat ape nak kenal diri lagi kenal lah yang maha hebat dan maha kaya.

    ReplyDelete

.::.Jom Kuliah.::.

Merah: Surau An-Nur, Bandar Baru Bangi Koko : Masjid Jamek, Kajang Hijau: Surau Saujana Impian, Kajang