♥ Ya ALlah, Engkaulah Tuhanku, Tiada Tuhan melainkan Engkau.. Engkau mencipta-kanku, aku hamba-Mu dan ikrar pada-Mu semampuku... Aku berlindung kepada-Mu dari kejahatan apa yang aku perbuat, aku mengakui terhadap nikmat-Mu terhadapku dan aku mengakui atas dosaku, maka ampunilah aku, kerana sesungguhnya tidak ada yang dapat mengampuni dosa selain Engkau..amin ya Robb...♥

.::.Syukran!.::.

.::.JeMpuT SinGGaH.::.

.::.Peringatan Bersama.::.


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, April 29, 2010

~ 3 bulan 3 hari ~

Assalamua`laikum...

Apa khabar imanku? kelihatannya semakin bergelojak turun dan naik pada waktu yang sama...kenapakah? mungkin disebabkan kecelaruan ilham yang telah berlaku semenjak-dua menjak ini... kata seorang sahabat...mungkin disebabkan 'sesuatu itu'...oleh itu, daku cuba mengikis 'sesuatu itu' jauh-jauh... kerana aku ingin menajamkan kembali pena jemariku melalui Cintaagungku ini...

Alhamdulillah, kini telah 3 bulan 3 hari aku di bumi bawah bayu...mencurahkan sepenuh keringat+tenaga di salah sebuah sMk dikeningau, sabah...alhamduliLlah...semakin dapat beradaptasi dengan suasa bawah bayu...

Ada cerita yang ingin dikongsi, bahkan terlalu banyak... tapi nanti dulu la...inshaAllah, aku akan kembali...bercerita...

3 comments:

  1. Salam, baru dengar berita dari negeri dibawah bayu..

    Semoga tabah diperantauan.

    ReplyDelete
  2. nohas

    wsalam...huhu, bukan berniat mahu berlama2an menyepi, namun, mungkin sedang berusaha beradaptasi dengan tempat baru...masih belum ada idea untuk menulis...inshaAllah, coming soon...

    pCk

    amin2 ya Allah...

    ReplyDelete

.::.Jom Kuliah.::.

Merah: Surau An-Nur, Bandar Baru Bangi Koko : Masjid Jamek, Kajang Hijau: Surau Saujana Impian, Kajang