♥ Ya ALlah, Engkaulah Tuhanku, Tiada Tuhan melainkan Engkau.. Engkau mencipta-kanku, aku hamba-Mu dan ikrar pada-Mu semampuku... Aku berlindung kepada-Mu dari kejahatan apa yang aku perbuat, aku mengakui terhadap nikmat-Mu terhadapku dan aku mengakui atas dosaku, maka ampunilah aku, kerana sesungguhnya tidak ada yang dapat mengampuni dosa selain Engkau..amin ya Robb...♥

.::.Syukran!.::.

.::.JeMpuT SinGGaH.::.

.::.Peringatan Bersama.::.


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, January 24, 2010

Quick update! ~i`ll fly

Bismillahirrahmanirrahim...

Seribu, bahkan sejuta kemaafan dariku buat teman2 pengunjung semua yang setia berkunjung ke CA walau daku menyepi sebegini lama...

Buat pengetahuan semua, aku bakal bertugas di Sabah, inshaAllah sebagai pendidik... so, agak bz menguruskan segala persiapan ke negeri bawah bayu...xd aral, flight aku adalah pada 26/01 ni...doakanku ye shbt sahabiah sekalian.....nantikan kabarku dari sana sedikit masa lg..:)

wassalam!

atulasca, sepang:25/01/10~01:27am

3 comments:

  1. Tahniah, semoga menjadi pendidik yg sabar mendidik anak bangsa..fly high, my friend.

    Selamat menempuh suasana baru, budaya baru, menimba pengalaman baru, you can do it, InsyaAllah..

    ReplyDelete
  2. inshaAllah...syukran sahabat...doakan sy kuat+tabah di sana ye...

    ReplyDelete
  3. jauh nya akak nk g,tapi doa sentiasa mengiringi..uhibbukifillah

    ReplyDelete

.::.Jom Kuliah.::.

Merah: Surau An-Nur, Bandar Baru Bangi Koko : Masjid Jamek, Kajang Hijau: Surau Saujana Impian, Kajang