♥ Ya ALlah, Engkaulah Tuhanku, Tiada Tuhan melainkan Engkau.. Engkau mencipta-kanku, aku hamba-Mu dan ikrar pada-Mu semampuku... Aku berlindung kepada-Mu dari kejahatan apa yang aku perbuat, aku mengakui terhadap nikmat-Mu terhadapku dan aku mengakui atas dosaku, maka ampunilah aku, kerana sesungguhnya tidak ada yang dapat mengampuni dosa selain Engkau..amin ya Robb...♥

.::.Syukran!.::.

.::.JeMpuT SinGGaH.::.

.::.Peringatan Bersama.::.


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, August 17, 2009

Aku Kembali...

Bismillahirrahmanirrahim....

alhamdulillah, berkat ar-Rahman n ar-RahimNya, kini aku kembali lagi...untuk melakarkan segalanya di gerobok mayaku yang usang ini.... selesai sudah uzlahku....alhamdulillah, mungkin berkat doa kalian semua, segalanya Dia permudahkan....hamdalah sekali dan berkali2 buatNya, Tuhan pencipta aku& kamu....ya, segalanya...selesai sudah karnival hari guru...selesai sudah examku...selesai sudah ku ketemu jawapan itu....

Terima kasih buat semua sahabat2 blogger n teman pembaca yang masih sudi berkunjung kemari setelah hampir sebulan aku ber'uzlah" :)

Tak berapa lama lagi kita bakal bertemu untuk kesekian kalinya dengan bulan barokah, bulan rahmat, bulan yang didalamnya ada seribu bulan...iaitu Ramadhan....ahlan wa sahlan ya Ramadhan! Sudah cukupkah segala persiapan kita untuk bertemu bulan mulia Ramadhan? ayuh, siap siagalah kita untuk meneruskan perjuangan mencari redhoNya.... mungkin ini Ramadhan terakhir kita....siapa tahu?

So, mari kita sama2 perhalusi Checklist kat bawah ni....mana yang rasa mampu, kita cuba laksanakan ye....Selamat Menyambut Bulan Mulia Ramadhan..

Amalan Dalam Bulan Ramadan

8 comments:

  1. salam alaik...lama benar uzlah saudari

    ReplyDelete
  2. Welcome back..Selamat Menyambut Ramadhan Kareem..

    ReplyDelete
  3. Mungkin ada cerita baru disebalik uzalh yang lama.

    ReplyDelete
  4. Tautan Hati
    InshaAllah kak...

    Pck
    Wsalam...tapi alhamdulillah...dah berakhir...

    Nohas
    thnx:) Selamat menyambut Ramadhan Kareem juge buat nohas

    F.Rashidi
    InshaAllah...coming soon...

    ReplyDelete
  5. salam,,,,, salam perkenalan, camne ye nak masukkkan lagu aotumatik dalam blog ni,,,,, macam menarik je..hehe

    ReplyDelete

.::.Jom Kuliah.::.

Merah: Surau An-Nur, Bandar Baru Bangi Koko : Masjid Jamek, Kajang Hijau: Surau Saujana Impian, Kajang