♥ Ya ALlah, Engkaulah Tuhanku, Tiada Tuhan melainkan Engkau.. Engkau mencipta-kanku, aku hamba-Mu dan ikrar pada-Mu semampuku... Aku berlindung kepada-Mu dari kejahatan apa yang aku perbuat, aku mengakui terhadap nikmat-Mu terhadapku dan aku mengakui atas dosaku, maka ampunilah aku, kerana sesungguhnya tidak ada yang dapat mengampuni dosa selain Engkau..amin ya Robb...♥

.::.Syukran!.::.

.::.JeMpuT SinGGaH.::.

.::.Peringatan Bersama.::.


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, June 11, 2009

wahai pendekar tanpa nama [969] selamat datang ke dunia:)



Bismillahirrahmanirrahim.....ini ada satu cerita gumbira:)

Pada 09/06/09 (what a nice date!) sewaktu dalam kuliah "sekolah&masyarakat", vibrate hanphoneku mengganggu konsentrasi...cepat-cepat aku melihat nama yang terpampang di skrin handphone....'kak ida'...

Baru je nak inform pada 'kak ida' yang aku sedang berada di dalam kelas, tiba2 malissa-anak kak ida-, anak sedara aku yang bersuara..."su, ni akak ni..."

"oohh...kakak lisa ye...su dalam kelas ni kak" aku cuba menangguhkan bicara...

"su, mama(kak ida aku) dah bersalin!! dapat anak lelaki" kata malissa.....

" ya Allah, yke?? alhamduliLlah....!!! " aku rasa macam nak keluar je dari kelas dan terbang ke kuantan time tu juga....


emm....aku pun tang2 tu juga buat keputusan balik kg hujung minggu ni....alhamduliLlah... Allah permudahkan urusan betul....tiket pun dah ada....Thnx kak nadia(my roomate) belikan tiket....! appreciate it muco... cu next week, inshaAllah....tak sabarnya nk jumpe si kecil tuuuu.....!

emm....

Selamat lahir ke dunia diucapkan buat si kecil "pendekar tanpa nama" (sebab masih tak ade nama)...kelahiranmu diraikan...selamat datang ke dunia fana ni wahai si kecil...ahlan wa sahlan! semoga dengan kelahiran kamu dapat menceriakan dunia mama&abahmu....dunia aku(mak su kamu) &dunia keluarga husin+tuan mah....& semoga kamu menjadi anak yang soleh untuk kedua ibu&bapa....amin....

5 comments:

  1. bila baca entry ni teringat fikir risau Nabi S.A.W..fikir risau yg buatkan dia tabah diuji, sabar dicaci, tidur yg digenangi air mata...fikir risau bagaimana bayi yg terakhir lahir kat dunia ni dpt ucap kalimah Lailahaillallah.

    pck-hebat Rasulullah. Hebat.

    ReplyDelete
  2. Tahniah dapat anak saudara baru..tengok muka baby yg mulus tanpa dosa, hilang segala stress..

    ReplyDelete
  3. Pck
    -moga2 si kecil pendekar tanpanama ni terdidik dalam biah soleh yang memungkinkannya menjadi salah seorang pembawa agamaNya...menjadi umat yang tak tergoda dengan dunia...amin...

    Rasulullah adalah yang qudwah hasanah~

    nohas
    -TQ:) inshaAllah, harap2nye stress blaja dapat dikurangkan dengan tgk si kecil tu nnt....

    ReplyDelete
  4. Semoga anak itu menjadi anak yang soleh nanti buat meneruskan agama suci..ameen.

    ReplyDelete

.::.Jom Kuliah.::.

Merah: Surau An-Nur, Bandar Baru Bangi Koko : Masjid Jamek, Kajang Hijau: Surau Saujana Impian, Kajang