♥ Ya ALlah, Engkaulah Tuhanku, Tiada Tuhan melainkan Engkau.. Engkau mencipta-kanku, aku hamba-Mu dan ikrar pada-Mu semampuku... Aku berlindung kepada-Mu dari kejahatan apa yang aku perbuat, aku mengakui terhadap nikmat-Mu terhadapku dan aku mengakui atas dosaku, maka ampunilah aku, kerana sesungguhnya tidak ada yang dapat mengampuni dosa selain Engkau..amin ya Robb...♥

.::.Syukran!.::.

.::.JeMpuT SinGGaH.::.

.::.Peringatan Bersama.::.


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, June 18, 2009

aku rindukan perjuangan itu!

Islam itu tinggi & tiada yang lebih tinggi darinya....

Islam sedikitpun tak perlukan kita, namun kitalah yang perlukan Islam...

Bukan sikit ganjarannya...namun telah 
Dia janjikan syurga buat para pejuang agama
Nya..

Tabahlah dan teruskan berjuang mengikut mampunya kalian...

Sesungguhnya bukan banyaknya jasa namun adanya masa pada perjuangan 
Islam..

Itu yg paling utama....


atulasca
kangar
8.3.14



No comments:

Post a Comment

.::.Jom Kuliah.::.

Merah: Surau An-Nur, Bandar Baru Bangi Koko : Masjid Jamek, Kajang Hijau: Surau Saujana Impian, Kajang