♥ Ya ALlah, Engkaulah Tuhanku, Tiada Tuhan melainkan Engkau.. Engkau mencipta-kanku, aku hamba-Mu dan ikrar pada-Mu semampuku... Aku berlindung kepada-Mu dari kejahatan apa yang aku perbuat, aku mengakui terhadap nikmat-Mu terhadapku dan aku mengakui atas dosaku, maka ampunilah aku, kerana sesungguhnya tidak ada yang dapat mengampuni dosa selain Engkau..amin ya Robb...♥

.::.Syukran!.::.

.::.JeMpuT SinGGaH.::.

.::.Peringatan Bersama.::.


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, May 27, 2009

FAQ about ISLAM

Common Questions About Islam Common Questions About Islam atulasca all about Islam

5 comments:

  1. Alhamdulill, terima kasih ye atulaska, its very informative e-book. Many of my questions was answered! thanks.

    ReplyDelete
  2. Terima kasih di atas perkongsian ilmu..Kita ni Islam baka, kekadang tak mengambil kisah hal2 yang bersangkut-paut dgn kehidupan sebagai Muslim...

    Wow..banyaknya e-book, TQ..

    ReplyDelete
  3. Haza Nafsi
    -alhamduliLlah...Afwan...


    nohas
    -sama2...itula, FAQ tentang Islam kebanyakannya ditanya oleh non-muslim.nampaknya mereka lebih berminat kepada islam....kita???hmm...ntah la...

    **sila2 la download ye:)

    ReplyDelete
  4. Syukran atas info..moga Allah memberkati :)

    ReplyDelete

.::.Jom Kuliah.::.

Merah: Surau An-Nur, Bandar Baru Bangi Koko : Masjid Jamek, Kajang Hijau: Surau Saujana Impian, Kajang