♥ Ya ALlah, Engkaulah Tuhanku, Tiada Tuhan melainkan Engkau.. Engkau mencipta-kanku, aku hamba-Mu dan ikrar pada-Mu semampuku... Aku berlindung kepada-Mu dari kejahatan apa yang aku perbuat, aku mengakui terhadap nikmat-Mu terhadapku dan aku mengakui atas dosaku, maka ampunilah aku, kerana sesungguhnya tidak ada yang dapat mengampuni dosa selain Engkau..amin ya Robb...♥

.::.Syukran!.::.

.::.JeMpuT SinGGaH.::.

.::.Peringatan Bersama.::.


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, May 22, 2009

Bertuah Award


Alhamdulillah, ade juga yang sudi menghadiahkan award kepada blog tak seberapa nie....syukran diucapkan buat dik clove\(^_~)/...em, nampaknya disamping dapat award, aku jg di'tag'oleh dik clover...

Clover berkata: "kepada yang tersenarai untuk menerima hadiah ‘award’ ini, anda diharus sampaikan kepada 10 org yang lain~~"

Baiklah, disini ingin ku hadiahkan award ni kepada 10 orang pilihan yang bertuah:)...
qM
kak HudaHanani
kak feQah
Mica
AyuSrK
kak KhaulahRaudhah
khalilku Yuni
misS PeriBiru
missJalinan1621
kak syuhada'Syud

kepada 10 orang bertuah ini, jika nak berkongsi award ni dengan sesiapa rakan anda yang lain amat dialu-alukan...:)

8 comments:

  1. aliga-to, muchas gracias mi amiga..

    ReplyDelete
  2. Assalamu'alaikum Nik..
    Hehehe.. Pertama kali dapat award.. Ponsikou tagayo (Bhs Dusun)..maksudnya terima kasih banyak2..\(^_^)/

    Award ni boleh diedit ke? Akak tak reti la nak main award ni..hehe...anyway..nanti akak put at my blog...alamak..blog mana satu? mana2 je la kan..

    Bohot2 syukria mere yarr...

    (^_^)/

    ReplyDelete
  3. wsalam....same-same:)...

    n buat kak uday:

    ~nak letak dalam sume blog akk pn boley...

    ~nak edit??? hakcipta terpelihara la kak...hehe

    ReplyDelete
  4. thanx nik..
    meh nk gantung des..

    ReplyDelete

.::.Jom Kuliah.::.

Merah: Surau An-Nur, Bandar Baru Bangi Koko : Masjid Jamek, Kajang Hijau: Surau Saujana Impian, Kajang