♥ Ya ALlah, Engkaulah Tuhanku, Tiada Tuhan melainkan Engkau.. Engkau mencipta-kanku, aku hamba-Mu dan ikrar pada-Mu semampuku... Aku berlindung kepada-Mu dari kejahatan apa yang aku perbuat, aku mengakui terhadap nikmat-Mu terhadapku dan aku mengakui atas dosaku, maka ampunilah aku, kerana sesungguhnya tidak ada yang dapat mengampuni dosa selain Engkau..amin ya Robb...♥

.::.Syukran!.::.

.::.JeMpuT SinGGaH.::.

.::.Peringatan Bersama.::.


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, March 15, 2009

Tahniah!!!! Nota Buat Mohd Amzar b. Mohd. Kamal

Alhamdulillah...

minggu lepas (khamis) keputusan SPM bagi tahun 2008 telah pun keluar... semua ahli keluarga aku ternanti-nanti apakah khabar keputusan 2 orang anak saudara aku itu??? Siapa mereka??

Mohd Amzar b. Mohd. Kamal + Nik Mohd. Eric Aide Shah B. Azmi

lebih kurang jam 4.30pm khamis, aku pn menelefon amak (abg aku merangkap abah si amzar)...bertanyakan khabar keputusan SPM one or my anak sedare.... dan amat2 terkejut dan bersyukur bila dapat tau amzar dapat keputusan cemarlang for his SPM....(9A 1B) which is the B is only for Add-math...huh...nak tersedak aku bila dengar add-math aje yang B... huhu, add-math aku dulu...teruk bangat keputusannya (malu je rase,heheh..)... ehem, tngu yer am, nnt su kamu ni dapat elaun, su bg 'sumtin Special' ya....inshaAllah...~extrinsic motivation~ hmm, bole dah la stat pk nak further study kat mane kan am...survey2 gak la scolarship...kalau dapat, senang dah abah n mak kamu....

Lepas aku tel amak, aku pn tel la ERIC....anak sedaraku yang sorang lagi tu(he lives in Kemaman,Terengganu, but having school in Temerloh, Pahang)....risik punye risik, si eric ni tak amik lg keputusan SPM die, cz kne balik Temerloh....mb nx week baru dia n akk aku merangkap mak dia (kak ida) balik kg amik kputusan SPM tu...hmmm...lagi satu debaran aku nak tunggu nih....hopefully result eric pn oK...amin!

~~ Bila dengar berita gumbira nie, aku jd begitu bersemangat untuk teruskan perjuangan menjadi seorang pendidik....ya, aku nak didik anak bangsaku menjadi bangsa bijak, berilmu, berakhlak mulia n beramal dengan ilmu yang mereka ada....supaya satu hari nnti, negaraku Malaysia kan punya para pendokong yang benar-benar berkaliber...~~

2 comments:

  1. Amin..semoge anak murid cekgu Nik nanti pun cemerlang... ;)

    ReplyDelete
  2. Aminnn....mg2 anak murid cik peri pn same2 cemerlang:)

    ReplyDelete

.::.Jom Kuliah.::.

Merah: Surau An-Nur, Bandar Baru Bangi Koko : Masjid Jamek, Kajang Hijau: Surau Saujana Impian, Kajang