♥ Ya ALlah, Engkaulah Tuhanku, Tiada Tuhan melainkan Engkau.. Engkau mencipta-kanku, aku hamba-Mu dan ikrar pada-Mu semampuku... Aku berlindung kepada-Mu dari kejahatan apa yang aku perbuat, aku mengakui terhadap nikmat-Mu terhadapku dan aku mengakui atas dosaku, maka ampunilah aku, kerana sesungguhnya tidak ada yang dapat mengampuni dosa selain Engkau..amin ya Robb...♥

.::.Syukran!.::.

.::.JeMpuT SinGGaH.::.

.::.Peringatan Bersama.::.


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, February 24, 2009

Wallpaper untuk semua Followers CINTAAGUNGKU


Assalamua`laikum kepada semua teman pengunjung yang sudi FOllow CINTAAGUNGKU....
disini saya ada design wallpaper khas untuk kalian...

sudi2kanlah untuk meletakkannya di sidebar blog masing2...TQ kerana sudi follow blog xseberapa a.t.u.l.a.s.c.a nie....

No comments:

Post a Comment

.::.Jom Kuliah.::.

Merah: Surau An-Nur, Bandar Baru Bangi Koko : Masjid Jamek, Kajang Hijau: Surau Saujana Impian, Kajang