♥ Ya ALlah, Engkaulah Tuhanku, Tiada Tuhan melainkan Engkau.. Engkau mencipta-kanku, aku hamba-Mu dan ikrar pada-Mu semampuku... Aku berlindung kepada-Mu dari kejahatan apa yang aku perbuat, aku mengakui terhadap nikmat-Mu terhadapku dan aku mengakui atas dosaku, maka ampunilah aku, kerana sesungguhnya tidak ada yang dapat mengampuni dosa selain Engkau..amin ya Robb...♥

.::.Syukran!.::.

.::.JeMpuT SinGGaH.::.

.::.Peringatan Bersama.::.


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, February 28, 2009

TUKAR LANGSIR

Salin Kulit???~~

Bismillahirrahmanirrahim....

ALLAH...ALLAH...ALLAH...

Dialah Allah yang mengurniakan kesabaran...kesabaran...& kesabaran buat hamba2Nya....

AlhamduliLlah...akhirnya aku (dengan bantuan Allah) berjaya meng'upgrade' sket blog CINTAAGUNGKU nie....bukan banyak pun yang diubah...cuma template je...rupa2nya the simplest template give the better view...

Apa yang lainnya???
~1~ paparan posting yang lebih lebar...
~2~ Sidebar yang lebih lebar
~3~ link yang kelihatannya lebih teratur...

sekali & berkali2 lagi...alhamduliLlah...

***tak kenal, maka tak cinta..tak ngoteh, maka tak tau***

p/s:- maap ye deeply-bonding...ter'suke' pula kat template mu...

4 comments:

  1. oOo..tkar langsir ek?
    raye lambat lg rasa..har har

    p/s:
    biar btukar langsir, jgn berubah wadah..

    ReplyDelete
  2. arnabun

    xpe...preparation kne la awl, xgtu??inshaAllah...dgn azam baru dalam perjuangan islami hendaknya..

    ReplyDelete
  3. tukar langsir? dh dpt elaun ke? a-haks..
    hmm x nk perturunkn ilmu tikur langsir ke?..
    tq tq

    ReplyDelete
  4. srsfeqah

    xdapat elaun pn nak tkr gak...bley??hihihi... oOo...nak ilmu itu bisa aja..inshaAllah, mg ilmuku ini bercabang2 dari yang satu ini shj...ameen...

    ReplyDelete

.::.Jom Kuliah.::.

Merah: Surau An-Nur, Bandar Baru Bangi Koko : Masjid Jamek, Kajang Hijau: Surau Saujana Impian, Kajang