♥ Ya ALlah, Engkaulah Tuhanku, Tiada Tuhan melainkan Engkau.. Engkau mencipta-kanku, aku hamba-Mu dan ikrar pada-Mu semampuku... Aku berlindung kepada-Mu dari kejahatan apa yang aku perbuat, aku mengakui terhadap nikmat-Mu terhadapku dan aku mengakui atas dosaku, maka ampunilah aku, kerana sesungguhnya tidak ada yang dapat mengampuni dosa selain Engkau..amin ya Robb...♥

.::.Syukran!.::.

.::.JeMpuT SinGGaH.::.

.::.Peringatan Bersama.::.


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, December 14, 2008

~DPLI RESULT~

AlhamduliLlah, berkat doa ayah n sahabat2 semua, ana dapat dpli...dan inshaALlah, di UKM, jurusan biology...

jutaan terima kasih buat sahabat sahabiah semua diatas doa tulus ikhlas kalian...doakan ana berjaya ya...

ilalliqa` wa maassalama...

1 comment:

  1. assalamualaikum..

    saya mohon bantuan dr anda supaya dapat berkongsi pengalaman menjalani temuduga dpli.. kerana saya br saja mendapat panggilan untuk menghadiri temuduga tersebut pada 24 hb mei 2009. saya harap dng bantuan yg diberikan dapat memberi gambaran kpd saya berkenaan temuduga tersebut.. saya dahului dengan ucapan terima kasih atas bantuan yg akan diberikan..

    ReplyDelete

.::.Jom Kuliah.::.

Merah: Surau An-Nur, Bandar Baru Bangi Koko : Masjid Jamek, Kajang Hijau: Surau Saujana Impian, Kajang