♥ Ya ALlah, Engkaulah Tuhanku, Tiada Tuhan melainkan Engkau.. Engkau mencipta-kanku, aku hamba-Mu dan ikrar pada-Mu semampuku... Aku berlindung kepada-Mu dari kejahatan apa yang aku perbuat, aku mengakui terhadap nikmat-Mu terhadapku dan aku mengakui atas dosaku, maka ampunilah aku, kerana sesungguhnya tidak ada yang dapat mengampuni dosa selain Engkau..amin ya Robb...♥

.::.Syukran!.::.

.::.JeMpuT SinGGaH.::.

.::.Peringatan Bersama.::.


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, December 16, 2008

DPLI AMBILAN JANUARI 09~ SATU PENGUMUMAN~

Salam sejahtera kepada semua pengunjung setia blog ini...

kepada sesiapa yang bakal meneruskan pengajian di UKM untuk DPLI~kos biologi~ ambilan januari 2009, di bawah adalah beberapa maklumat penting yang ingin dikongsikan. maklumat ini baru2 ni tak terdapat pada surat tawaran online dari website UKM...


Tarikh Lapor Diri : 02 Januari 2009

Tempat Lapor Diri: Kolej Zaaba, UKM Bangi

Masa Pendaftaran : 09.00pg - 12.00tgh



**Sila bawa bersama surat tawaran kemasukan ke program DPLI ini sewaktu pendaftaran.
**Bagi sesiapa yang masih tidak menerima surat tawaran rasmi yang dipos ke alamat anda, sila bawa surat tawaran online dari website MOHE dan UKM.



No comments:

Post a Comment

.::.Jom Kuliah.::.

Merah: Surau An-Nur, Bandar Baru Bangi Koko : Masjid Jamek, Kajang Hijau: Surau Saujana Impian, Kajang