♥ Ya ALlah, Engkaulah Tuhanku, Tiada Tuhan melainkan Engkau.. Engkau mencipta-kanku, aku hamba-Mu dan ikrar pada-Mu semampuku... Aku berlindung kepada-Mu dari kejahatan apa yang aku perbuat, aku mengakui terhadap nikmat-Mu terhadapku dan aku mengakui atas dosaku, maka ampunilah aku, kerana sesungguhnya tidak ada yang dapat mengampuni dosa selain Engkau..amin ya Robb...♥

.::.Syukran!.::.

.::.JeMpuT SinGGaH.::.

.::.Peringatan Bersama.::.


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, November 9, 2008

~Kau Kawan, Sahabat, dan Teman~


Bismillahirrahmanirrahim...

Buat sahabat2 ku yang amat dikasihi keranaNya, ingin rasanya ku kepilkan di ruangan maya ini lagu yang punya lirik amat bermakna, untuk kita renung-renungkan bersama...moga ukhwah yang telah kita bina berkekalan hingga meniti syurgaNya...ana uhibbukum fiLlah!

Nyanyian: U.N.I.C.


Ketika mula bertemu

Terasa bagai telah lama bersua

Kau sambut hulur tanganku

Bertegur sapa penuh mesra

Masa terus berlalu

Dan kita tetap seiringan berjalan

Menempuh onak liku

Lalui semua suka dan duka bersama...

Biarlah apa pun rahsia dan kelemahanmu

Tetap engkau temanku

Riangnya saat kita ketawa

Asyik senda dan bercerita

Walau sesekali pandangan kita berbeza

Andainya tetap serupa

Adakalanya kita juga saling terluka

Namun..diakhirnya

Kita tetap bersama..


.::.atulasca@kuantan.0133am.::.



4 comments:

  1. PinkMuslimahDeHearty'08November 10, 2008 at 7:33 AM

    salam


    nik ku cyg,,,btul!even kte terluka..namun akhirnya kte tetap bersama...huhu..
    tq 4de lirik shbt tu!cgt hrgainya!cgt mnyentuh jiwa!

    ReplyDelete
  2. pinkmuslimahdehearty`08

    salam...
    inshaALlah, moga persahabatan yang terjalin berkekalan selamanya dalam redhoNya.amin..

    ReplyDelete

.::.Jom Kuliah.::.

Merah: Surau An-Nur, Bandar Baru Bangi Koko : Masjid Jamek, Kajang Hijau: Surau Saujana Impian, Kajang