♥ Ya ALlah, Engkaulah Tuhanku, Tiada Tuhan melainkan Engkau.. Engkau mencipta-kanku, aku hamba-Mu dan ikrar pada-Mu semampuku... Aku berlindung kepada-Mu dari kejahatan apa yang aku perbuat, aku mengakui terhadap nikmat-Mu terhadapku dan aku mengakui atas dosaku, maka ampunilah aku, kerana sesungguhnya tidak ada yang dapat mengampuni dosa selain Engkau..amin ya Robb...♥

.::.Syukran!.::.

.::.JeMpuT SinGGaH.::.

.::.Peringatan Bersama.::.


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, July 22, 2008

~ TEMUDUGA DPLI_22 JULAI 2008 ~

BismiLlah....
AlhamduliLlah....akhirnya temuduga dpli pagi tadi di UIAM kuantan berjalan lancar....syukur sangat, soalan2 yang diajukan menepati ramalanku....tak lama pun...dalam 5 minit je kot..
antara soalan2nya adalah....
1) kenapa saudari pilih Pendidikan islam sebagai 1st choice sedangkan saudari berkelulusan B.Sc. Marine Biology??
2) Describe about your family in english
3) sila lakukan demo sebagai pendidik dalam topik pendidikan islam...
p/s: huhu, jawapan yang kuberikan pada mereka biarlah rahsia=)
berkat taufik n inayahNya, aku juga dapat berjumpa kembali dengan sahabat lama yang sedang study kat sana...sahabat m3x..dah 4 tahun tak jumpa...dia masih seperti dulu...tak berubah langsung..steady je=).dan best sangat dapat jalan2 dalam UIA dengan adik kak faizah (najwa)...dia baik sangat..walau baru kenal, rasa macam dah lama bersahabat...em, mungkin sbb sefikrah agaknya=)..siap makan2 kat marhallah diorang pulak tu...tq najwa n wardah (najwa's roomate) for ur kindness...mg kite jumpa lg, inshaALlah...

No comments:

Post a Comment

.::.Jom Kuliah.::.

Merah: Surau An-Nur, Bandar Baru Bangi Koko : Masjid Jamek, Kajang Hijau: Surau Saujana Impian, Kajang