♥ Ya ALlah, Engkaulah Tuhanku, Tiada Tuhan melainkan Engkau.. Engkau mencipta-kanku, aku hamba-Mu dan ikrar pada-Mu semampuku... Aku berlindung kepada-Mu dari kejahatan apa yang aku perbuat, aku mengakui terhadap nikmat-Mu terhadapku dan aku mengakui atas dosaku, maka ampunilah aku, kerana sesungguhnya tidak ada yang dapat mengampuni dosa selain Engkau..amin ya Robb...♥

.::.Syukran!.::.

.::.JeMpuT SinGGaH.::.

.::.Peringatan Bersama.::.


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, July 17, 2008

MY GRADUATION DAY...



AlhamduliLlah, berkat taufiq n inayahNya, dapat juga aku menghabiskan baki pengajianku di UMT pada masa yang ditetapkan....& baru2 ni, 14/7/08, aku telah dikurniakan skrol ijazah sarjana muda...lebih tepat...B.Sc. Marine Biology....tak dapat aku nak gambarkan dengan kata2 disaat itu...hanya air mata syukur yang mengalir laju...Di kala aku di pentas, ku tahu, sepasang mata ayahku melihatku....aku hadiahkan segulung ijazah ini buatmu ayah! dan teristimewa buat cik, cik, cik sayang....walau dirimu telah tiada untuk melihatku dikala itu, kutahu kau dapat rasakan betapa aku menyayangimu ibu!

Terima kasih buat sahabat-sahabiah & adik2ku yang tak putus2 mendoakan kejayaanku...yang sama2 menongkah arus hidup di UMT ....yang sama-sama berkongsi suka& duka...dan yang sudi menghadiahkanku kerongsang bunga, rama2....bunga yang cantik, etc....sewaktu majlis konvo baru2 ni...inshaAllah, gambar2 konvo akan aku upload di blog ini as soon as possible.....

No comments:

Post a Comment

.::.Jom Kuliah.::.

Merah: Surau An-Nur, Bandar Baru Bangi Koko : Masjid Jamek, Kajang Hijau: Surau Saujana Impian, Kajang