♥ Ya ALlah, Engkaulah Tuhanku, Tiada Tuhan melainkan Engkau.. Engkau mencipta-kanku, aku hamba-Mu dan ikrar pada-Mu semampuku... Aku berlindung kepada-Mu dari kejahatan apa yang aku perbuat, aku mengakui terhadap nikmat-Mu terhadapku dan aku mengakui atas dosaku, maka ampunilah aku, kerana sesungguhnya tidak ada yang dapat mengampuni dosa selain Engkau..amin ya Robb...♥

.::.Syukran!.::.

.::.JeMpuT SinGGaH.::.

.::.Peringatan Bersama.::.


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, July 25, 2008

~ Atulasca Will be Offline For A While ~

BismiLlahirrahmanirrahim...

sedih rasanya nak berpisah dengan CINTA AGUNGKU nie...tapi nak tak nak, aku terpaksa say sayonara pada semua....kita akan berpisah buat sementara...aku akan pulang ke kampung di jerantut untuk membuat persiapan kenduri kahwin kakakku pada 08/08/08 nanti...inshaAllah, if aku berkesempatan surf internet lagi after ni, aku akan post tentang topik menarik "Wanita & Cinta" untuk tatapan teman-teman pengunjung semua....tungguuuu.....

di kesempatan ini, aku mohon sahabat-sahabiah pengunjung semua untuk mendoakan agar kesihatan ayahku bertambah baik....semenjak menghadiri konvokesyenku 14/07 baru-baru nie, dia diserang sakit....=(...

buat teman-teman yang mengenali diri ini, aku ingin menjemput kalian semua ke kenduri perkahwinan kakakku.....

tarikh: 08/08/2008

alamat: no.8/93 barisan kedai mara,
sg. tekam,
27070 jerantut,
pahang d.m.

no.tel rumah: 09-4719935

No comments:

Post a Comment

.::.Jom Kuliah.::.

Merah: Surau An-Nur, Bandar Baru Bangi Koko : Masjid Jamek, Kajang Hijau: Surau Saujana Impian, Kajang