♥ Ya ALlah, Engkaulah Tuhanku, Tiada Tuhan melainkan Engkau.. Engkau mencipta-kanku, aku hamba-Mu dan ikrar pada-Mu semampuku... Aku berlindung kepada-Mu dari kejahatan apa yang aku perbuat, aku mengakui terhadap nikmat-Mu terhadapku dan aku mengakui atas dosaku, maka ampunilah aku, kerana sesungguhnya tidak ada yang dapat mengampuni dosa selain Engkau..amin ya Robb...♥

.::.Syukran!.::.

.::.JeMpuT SinGGaH.::.

.::.Peringatan Bersama.::.


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, April 2, 2008

~A Thought~

Bismillahirrahmanirrahim...


kekangan masa yang menggunung sering dijadikan alasan untuk lesu dalam memberikan posting2 bernas di rumah mayaku ini.... insyaAllah, hari ini aku nak berkongsi sesuatu dengan semua....ya Tentang Suka, Duka, Perit, Jerih hidup sebagai seorang pelajar universiti yang masih tercari-cari arah tujunya.....ya, arah tuju diri selepas bergraduasi nanti

pilihan kurang......kecewa
pilihan banyak......pening kepala


aku punya pilihan yang sangat banyak untuk mencorakkan hidupku....

pertama: Belajar dan Terus Belajar
kedua: Belajar dan Bekerja
ketiga: Bekerja dan Bekerja
keempat: Duduk dirumah tolong ayah yang sudah tua
kelima: menjadi rahib pencinta Tuhan......


...tapi...

untuk yang pertama, aku perlu masa rehat seketika....
untuk yang kedua aku masih memikirkannya...
untuk yang ketiga aku ragu-ragu....
untuk yang keempat aku tidak sampai hati nak bebankan ayahku lagi...
untuk yang kelima layakkah aku???!

...tapi...

untuk terakhirnya aku rasa aku tidak punya apa2 pilihan....namun, akan aku tanyakan pada Robbku apa yang terbaik untukku....

ya,

ISTIKHARAH lah....








atulasca
030408
kuala terengganu



4 comments:

  1. kerisauan jelas terasa...
    berdebak debuk jer jantung
    May Allah helps us all through this..

    btw.. nice blog nik..

    ReplyDelete
  2. yup...skarang pun dah xm...tak lame lagi thesis seminar...moga segalanya dapat dilalui dengan sempurna...

    =)tq lia. goes to yours to0..

    ReplyDelete
  3. Apa pun keputusannya moga jalani dengan baik-baik saja. Sebaiknya minta petunjuk dr DIA YANG MAHA KUASA. Akak sentiasa ada utk mendoakan yg terbaik utk nik :)

    ReplyDelete
  4. TINTA HATI

    tq kak...kelmarin baru g ambik borang tu....kat GS...tapi, tgkla dulu kak...ingat g BR baru nie nak bincang sket tapi siap wat keje ngan sya dah lewat malam sangat...pagi2 pulak terpaksa balik awal..huhu..

    ReplyDelete

.::.Jom Kuliah.::.

Merah: Surau An-Nur, Bandar Baru Bangi Koko : Masjid Jamek, Kajang Hijau: Surau Saujana Impian, Kajang