♥ Ya ALlah, Engkaulah Tuhanku, Tiada Tuhan melainkan Engkau.. Engkau mencipta-kanku, aku hamba-Mu dan ikrar pada-Mu semampuku... Aku berlindung kepada-Mu dari kejahatan apa yang aku perbuat, aku mengakui terhadap nikmat-Mu terhadapku dan aku mengakui atas dosaku, maka ampunilah aku, kerana sesungguhnya tidak ada yang dapat mengampuni dosa selain Engkau..amin ya Robb...♥

.::.Syukran!.::.

.::.JeMpuT SinGGaH.::.

.::.Peringatan Bersama.::.


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, March 1, 2008

AL-FATIHAH BUAT IBUKU SAYANG

al-Fatihah buat ruh ibu..ibu..ibuku sayang yang telah kembali ke RahmatuLlah pada tanggal 19 Feb 08 bersamaan 12 Safar 1429H: 11:00malam& selamat dikebumikan pada pagi 20 Feb 08: 11:30 pagi...semoga ALlah mengurniakan sebesar besar limpahan rahmat buat ruhnya & sebesar- besar ampunan dosa...amin...
ibu,
bergenang air mataku...
terbayang wajahmu yang redup sayu...
kudusnya kasih yang engkau hamparkan
bagaikan laut yang tak bertepian...
biarpun kepahitan telah engkau rasakan
tidak pun kau merasa jemu...
mengasuh & mendidikku ibu...ibu...ibuku sayang....
---> petikan lagu UNTUKMU IBU:aeman
atulasca
02 march 08
11:48am, sekembalinya aku dari pusara bonda....

No comments:

Post a Comment

.::.Jom Kuliah.::.

Merah: Surau An-Nur, Bandar Baru Bangi Koko : Masjid Jamek, Kajang Hijau: Surau Saujana Impian, Kajang