♥ Ya ALlah, Engkaulah Tuhanku, Tiada Tuhan melainkan Engkau.. Engkau mencipta-kanku, aku hamba-Mu dan ikrar pada-Mu semampuku... Aku berlindung kepada-Mu dari kejahatan apa yang aku perbuat, aku mengakui terhadap nikmat-Mu terhadapku dan aku mengakui atas dosaku, maka ampunilah aku, kerana sesungguhnya tidak ada yang dapat mengampuni dosa selain Engkau..amin ya Robb...♥

.::.Syukran!.::.

.::.JeMpuT SinGGaH.::.

.::.Peringatan Bersama.::.


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Thursday, December 13, 2007

~BUkaN BeGIni!!!~


Aku mencemuh diriku,

Diatas dosa ini…

Aku mencemuh diriku,

Atas rasa ini...

Aku mencemuh diriku,

Pada lemahku ini...

Aku sesungguhnya mencemuh diriku,

Pada tali-tali AstarghfiruLlah yang ku putuskan sendiri,

Dengan tangan ini, hari ini...

Semakin hilang arahku, longlai,

Nukilannya menusuk sukmaku...

Terasa bunga-bunga `Ujub dan Riya` mekar,

Seiring dengan bukan fitrahku...

Aku bukan begini,

Bukan begini!

Bukan begini!!!

Bukan begini yang kuharap…

Bukan tinta itu yang ku damba!

Bukan!

Ya Allah, ampunilah dosa-dosaku!

Ampunkanlah Ya ALlah…

Ampunkanlah…

DemiMu Ya ALlah,

Izinkan ku capai pemadam itu,

Izinkan ku padam nukilan itu dari mindaku…

Sebak dadaku, sesak nafasku…

Fahamilah aku!

Aku bukan begitu lagi…

Aku adalah aku Sekarang,

Bukan begitu yang kau kenali dulu...

Aku punya Matlamat Agungku Yang Satu...

Cinta Agungku

Akulah pendamba Cinta AgungMu, Tuhan!

Padamkanlah nukilan itu…

Aku tak tega pertukaran ini berlaku,

Hatiku hanya untukMu Ya Robb!

17/11/07

12:32am

3 comments:

  1. Salam...sedap sajak. bagus. teruskan usaha...

    ReplyDelete
  2. my heart's with you... mendambakan cinta yang satu...

    ReplyDelete

.::.Jom Kuliah.::.

Merah: Surau An-Nur, Bandar Baru Bangi Koko : Masjid Jamek, Kajang Hijau: Surau Saujana Impian, Kajang